×

Reklamace, vrácení zboží nebo změna velikosti

Je to jednoduché zadejte jen ID objednávky a email na který byla tato objednávka vytvořena. V dalším kroku vyberete položky které chcete reklamovat, vyměnit nebo vrátit.


Nemám ID objednávky, ale mám zájem o pozáruční servis

Pozáruční servis

Modely značky BOSP vyvíjíme s tím cílem, aby profesionální uživatel, který nosí obuv 5-6 dní v týdnu během osm až deset hodinové šichtě, měl chodidla chráněna před vnějšími vlivy a aby měl komfort po celou dobu.

Je důležité si uvědomit, že životnost obuvi se liší od záruční doby. Při plném zatížení v náročném terénu je vysoký předpoklad, že se obuv opotřebuje dříve než uplyne záruční doba.

V rámci záruční lhůty umíme vyjít vstříc zákazníkům s odstraněním případné výrobní vady. V době opotřebení obvykle obuv sedí na noze, je tzv. "Sešlápnutí", je pohodlná a je těžko se jí vzdát. Drtivá většina modelů je stavěna tak, že i po opotřebování víme vaši obuv vrátit zpět do hry.

 

Neváhejte nás kontaktovat, nejlépe emailem na odbyt@obuvspecial.sk, nezapomeňte také přiložit fotografii poškozené obuvi.

Opravit víme následující problémy:

 

Opotřebovaný dezén podešve, znehodnocena podešev - tím, že jsme výrobce obuvi, skladem máme většinu podešví, které používáme ve výrobě, případně adekvátní náhradu ze stejné směsi gumy a vlastnostmi. Starou podešev víme opatrně oddělit od svršku a nahodit Vám novou. Budete tak mít čerstvou gumu a dobrý grip. Tento servis Vás vyjde na 850 Kč s DPH.

Zničeny pryžové obsázky jsou běžným jevem při používání v těžkém terénu. Guma slouží jako opora při zakopnutí špičky mezi skály, nebo i jako ochrana před běžným okopání. Víme vám aplikovat gumový pás z čerstvé gumy. A to tak, že opatrně oddělíme podešev od svršku a strhneme staré obsázky. Následně aplikujeme nové obsázky a podešev. Při výměně pryžové obsázky automaticky dáváme i novou podešev. Spolu Vás to vyjde na 1100 Kč s DPH.

 

Roztržené švy se mohou objevit při vícenásobném tvrdém zásahu tvrdých nebo ostrých předmětů na tentýž šev. Ne každý šev se dá opravit pošlete nám fotografii pokud máte takový problém. O ceně vás budeme informovat v závislosti na závažnosti poškození.

Další kategorií jsou běžně vyměnitelné prvky - nová vkládací stélka, nové tkaničky, nebo nová zipovací lišta, které si umíte vyměnit i doma. Opět, zašlete nám váš poptávku, uveďte název modelu, případně fotografii, vaši velikost, a my Vám doporučujeme řešení.

Pokud byste měli jiný problém, který nebyl zmíněn v článku, neváhejte a kontaktujte nás.

 

Při opravách je obuv třeba zaslat na naši adresu:

OBUV-SPECIÁL, spol. s r.o., Duklianska 19, 08501 Bardejov.

 

Obuv zasílejte stále důkladně očištěnou. Nečistoty nesmí být ani v dezénu podešve. Veškeré opravy provádíme vedle ostré výrobě nové obuvi, a jakákoliv špína znečišťuje naše zařízení.

 

Těšíme se na Vaše zprávy!

Vyrobeno v Evropy

Vzhledem k nové legislativě platné od 1.1.2022 od vás potřebujeme souhlas s pouziváním souborü cookies.  Co jsou zač cookies? Cookies jsou malé textové soubory, které mohou bÿt používány webovými stránkami, aby zefektivnily uživatelský zážitek. Díky cookies vám můžeme nabízet zboží podle toho, co opravdu hledáte a chcete najít. Zákon uvádi, že můžeme ukládat cookies na vašem zarizení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení. Po kliknutí na tlačítko „Zobrazit detaily" se můžete kdykoliv svobodně rozhodnout, které typy užití chcete povolit. Další podrobnosti naleznete v našich Informacích o zpracování osobních údajú